Než budete volat servis

Pokud Vám nefunguje kotel – plynový nebo elektrický, zkontrolujte prosím několik následujících provozních podmínek:

  • Zkontrolujte si tlak vody v topení. Bývá zpravidla zobrazen na manometru kotle. Měl by být minimálně kolem 1 bar. Pokud je nižší, tlak doplňte dle návodu.
  • Zkontrolujte, zda Vám funguje plyn. Například pomocí plynového sporáku. Pokud nemáte sporák, zkuste zkontrolovat, zda není vypadlý regulátor tlaku plynu, který je umístěn v plynovém domku vlevo vedle plynoměru.“Nahození“ se provádí zpravidla stlačením tlačítka nebo páčky (dle typu regulátoru)
  • Pokud máte pokojový termostat, který má display, zkuste vyměnit baterie za nové !!!! – ALKALICKÉ – !!!! 
  • Vyzkoušejte zda do zásuvky kotle jde elektrika připojením jiného spotřebiče, třeba lampičky.
  • Pokud na kotli svítí výstražná kontrolka nebo chybový kód, zkuste stisknout odblokovací tlačítko „reset“ dle návodu. Eventuelní chybový kód, který na kotli svítil si zapamatujte nebo napište.
  • Než bude telefonovat, zjistěte prosím značku, přesný typ kotle a stručný popis závady, která se vyskytla. Velmi nám tím zjednodušíte a urychlíte práci